Ne mândrim cu proiectele noastre și cu experiența noastră, pentru că ne-a adus acolo unde suntem acum. Ne dezvoltăm cu proiecte provocatoare, de ultimă generație, în domeniul imobiliar, printr-o abordare interdisciplinară.

Servicii: Office Fitout Project Management, Concept Design & Technical Project, Change Management
Unul dintre clienții noștri a decis, în 2019, să renoveze sediul central din București. Colliers a câștigat proiectul în urma unei licitații și ca urmare ne-am ocupat de Project Management, Concept Design & Technical Project și Change Management. De la începutul implicării în acest proiect, strategia noastră a fost să acționăm ca un punct de contact comun pentru toate părțile implicate în procesul de reproiectare și renovare.Elemente cheie:
- Mp: 3,758
- O clădire de birouri
- Asigurarea comunicării rapide între reprezentanții clientului, managerii de șantier ai proprietarului, contractanți, furnizori și alți consultanți
- Pregătirea bugetului inițial și a calendarului (planul proiectului)
- Elaborarea de brief-uri tehnice și estimarea independentă a bugetului
- Controlul progresului lucrărilor și coordonarea întâlnirilor cu contractanții și furnizorii
- Predarea și pregătirea listelor cu problemele care trebuie rezolvate. Confirmarea tuturor soluțiilor la diferitele puncte de lucru.

Servicii: Workplace Advisory, Project Management & Move Management
Planurile inițiale ale acestui client includeau extinderea cu 3.000 mp în clădirea actuală, dar, după ce am înaintat rezultatele unei cercetări privind situația din restul industriei, compania a realizat că locația și calitatea spațiului ocupat nu oferă avantajul competitiv necesar recrutării intensive și retenției de personal. Am asigurat un spațiu de top pentru o ofertă competitivă din punct de vedere financiar, cu acces și soluții de transport mult mai bune pentru angajați.
Elemente cheie:
- Mp: 6,000
- O clădire de birouri
- Cercetare asupra modului în care restul industriei este poziționat
- Poziționarea geografică dinainte și calitatea spațiului nu ofereau avantajul competitiv necesar
- Negocierea unui spațiu la un preț competitiv, cu acces și transport mai bun pentru angajați
- Clientul a semnat un contract nou de închiriere pentru 6.000 mp și l-a extins un an mai târziu cu încă 2.000 mp
- Obiectivul companiei de a deveni “Employer of choice” a fost atins și chiar depășit

Servicii: Tenant Representation, Workplace Advisory & Change Management
Clientul a desemnat Colliers să desfășoare o analiză de tipul Stay vs. Go pentru a decide care este cea mai bună opțiune privind un nou termen de închiriere începând cu iulie 2021. Compania a cerut un spațiu de birouri de 5.000 mp situat în zona de vest și cele mai bune condiții financiare posibile. Colliers a sprijinit clientul în formularea cererii, a obținut oferte personalizate pentru clădirile principale de birouri situate în zone asemănătoare și a negociat cele mai bune condiții financiare.
Elemente cheie:
- Mp: 5,000
- O clădire de birouri
- Prin intermediul aplicației noastre Office Expert, am evaluat fiecare dintre opțiunile analizate
- Locația veche și calitatea spațiului ocupat nu ofereau avantajul competitiv necesar
- Am avut o bază solidă în negocierea cu actualul proprietar pentru a-i alinia oferta la piață
- Am realizat analize și prezentări pentru consiliul de administrație al companiei, pentru a facilita procesul de decizie
- Ajutăm clientul să obțină economii suplimentare de 20% pentru întreaga perioadă de închiriere.
