Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Office360° by Colliers este o soluție de tip „one-stop-shop” pentru mai multă eficiență, într-un context în care birourile vor deveni medii tot mai sociale. Echipele vor avea nevoie, mai mult ca oricând, de un loc de întâlnire, colaborare, conexiune, inovație și interacțiune. Pe o piață dominată de proprietari cu experiență, Colliers susține soluțiile profesionale personalizate pentru clienți.

Design & Build

Începem cu o fază schematică și de proiectare a conceptelor, colectăm cerințele proiectului de la clienții noștri și realizăm un sondaj pe site pentru a verifica condițiile existente. Elaborăm documentația pentru autorități, obținem certificatele de urbanism și toate aprobările preliminare necesare, precum și autorizația de construire. Oferim asistență pe toată durata fazei de lucru cu autoritățile. De asemenea, completăm documentul final cu criteriile de proiectare și elaborăm scurte planuri tehnice MEP (mecanice, electrice și sanitare) pentru proiectanții MEP în conformitate cu cerințele managerului de proiect și, totodată, elaborăm proiectarea arhitecturii tehnice. Preluăm și proiectarea detaliată a arhitecturii de execuție și planuri care arată cum a fost construită clădirea pentru toate specialitățile.

Măsurăm suprafețele închiriabile conform standardelor BOMA sau IPMS. Aceste măsurători subliniază abordarea profesională pe care dezvoltatorii și proprietarii de spații de birouri o au în raport cu chiriașii, fiind înlăturat orice dubiu legat de subiectivitate, și cresc valoarea comercială a proiectelor. Sunt promovate transparența și precizia. În același timp, se evită riscul de a avea un procent adițional, necompetitiv, din spațiile comune ale clădirii.

Workplace Advisory & Change Management

Birourile vor deveni centre pentru întâlniri sociale, în timp ce lucrul de acasă va schimba cerințele spațiului și funcționalitatea acestuia. Mai mult, schimbările din mediul de afaceri vor crea noi cerințe pentru birou, iar spațiul de muncă trebuie să se adapteze în timp record la schimbările globale. Serviciul de consultanță începe prin definirea viziunii noului spațiu de lucru împreună cu managerii pentru a stabili impactul Covid-19, precum și obiectivele organizaționale strategice. Primul pas este crearea unei viziuni comune a ceea ce înseamnă biroul, în contextul actual. Misiunea noastră este să identificăm și să implementăm soluții unice în spațiul de muncă care să contribuie la dezvoltarea valorilor.

Green | WELL Health & Safety Certifications

Compania ta este interesată să creeze și să mențină un mediu de lucru sănătos și să reducă amprenta de carbon? Ca organizație, doriți să vă simțiți încrezători știind că spațiul de birouri vă pune sănătatea, siguranța și bunăstarea pe primul loc? Începeți prin a încorpora soluții durabile la locul de muncă.

Vă putem ajuta să vă minimizați amprenta de mediu și să creșteți bunăstarea și siguranța angajaților, obținând certificări ecologice, precum LEED, WELL și BREEAM. Beneficiile se vor reflecta atât la nivel de angajați, prin productivitate și satisfacție la locul de muncă, cât și la nivel de companie, prin atragerea și păstrarea talentelor.

Tenant Representation

Înțelegem industria, tendințele, provocările și nevoile pieței imobiliare, precum și a spațiului de muncă. Sunt detalii cheie în crearea celei mai eficiente strategii pentru viitoarea poziție a biroului, care să includă costurile potrivite și flexibilitatea contractului de închiriere. Împreună, definim profilul de căutare a spațiului dorit. Platforma Colliers Office Expert este dezvoltată exclusiv pentru clienții noștri, în special pentru aceste sarcini. Oferim o imagine completă a pieței de birouri și evidențiem atât oportunitățile, cât și amenințările din perspectiva afacerii tale, luând în considerare evoluția pieței de birouri în intervalul de timp relevant.

Tenant Facility Management & Service Charge Analysis

Abordarea noastră multidisciplinară pentru fiecare proiect acoperă prin serviciile oferite o gamă largă de activități, de la grija pentru clădirile administrate din punct de vedere tehnic și operațional (Managementul Operațional al Clădirii) sau grija pentru nevoile și solicitările chiriașilor (Tenant Management) și până la servicii financiare (facturări, plăți, venituri și costuri, reconcilieri) sau raportarea către proprietar, asigurându-se că toți chiriașii respectă obligațiile contractuale pe care și le-au asumat.

De asemenea, ne uităm în permanență bugetul existent în raport cu benchmarking-ul din portofoliul nostru (peste jumătate de milion de metri pătrați suprafață închiriabilă în administrare) și de pe piață atât pentru întregul buget, cât și pentru fiecare categorie de costuri, inclusiv cele de întreținere tehnică, securitate, curățare, fațadă, dezinfecție, dezinsecție, combaterea dăunătorilor, utilități, asigurări, impozite pe proprietate și taxe de gestionare.

Project Management & Move Management

Ne asumăm responsabilitatea deplină pentru coordonarea procesului de proiectare și a lucrărilor de amenajare. Echipa noastră oferă soluții inovatoare adaptate la dimensiunea și cerințele proiectului, pentru a livra un produs de calitate la timp și în limita bugetului. Dezvoltăm brief-uri tehnice și coordonăm echipa de proiectare, precum și alți consultanți. Controlăm cu strictețe progresul lucrărilor în timpul fazei de construcție și monitorizăm decontarea financiară finală cu toți contractanții din faza post-construcție. Strategia noastră este să acționăm ca un punct comun de contact pentru toate părțile implicate în procesul de relocare a clientului. Mai mult, asigurăm comunicarea în timp util între reprezentanții clienților, managerii de proiect ai proprietarului, managerii de șantier, precum și consultanții în arhitectură și proiectare MEP, personalul contractorului general și echipa care se ocupă cu administrarea proprietății. Ne ocupăm de procesele și procedurile în ceea ce privește mutarea, pe baza cerințelor clienților și a standardelor corporative. Comunicarea și coordonarea cu toți furnizorii sunt prioritare.